傑西麥卡尼
As long as you love me


Although loneliness has always been a friend of mine
雖然寂寞一直是我的朋友
I'm leaving my life in your hands .
我準備把一生交到你手上
People say I'm crazy and that I am blind
人們說我瘋了,眼睛瞎了
Risking it all in a glance . .
匆匆一瞥便決定賭上一切
How you got me blind is still a mystery
而你是如何使我盲目,至今仍是個謎
I can't get you out of my head . .
我就是無法將你忘懷
Don't care what is written in your history
我不在乎你的來歷如何
As long as you're here with me
只要你陪在我身旁
*(重覆)
I don't care who you are . .
我不在乎你是誰
Where you're from . .
來自何方
What you did
做過什麼
As long as you love me
只要你愛著我
Who you are . .
我不在乎你是誰
Where you're from .
來自何方
What you did
做過什麼
As long as you love me
只要你愛著我

Every little thing that you have said and done
你說過、做過的每一件小事
Feels like it's deep within me . .
都深印在我的心版上
Doesn't really matter if you're on the run
你是否在逃,其實無關緊要
It seems like we're meant to be
似乎我倆早已註定好了


I've tried to hide it so that no one knows
我一直想掩飾,不被別人知道
But I guess it shows
但我想還是顯露出來了
When you look in to my eyes
當你看著我的雙眼
What you did and where you're coming from
你的過去 你來自何方
I don't care
我都不在乎
As long as you love me, baby.
寶貝,只要你愛著我
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 forget06 的頭像
    forget06

    ﹍﹢幸福の秘密ヾ 。

    forget06 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()